הקמת חנות מקוונת
אם בעבר הקמת חנות דרשה חודשים ארוכים של עבודה, כיום כבר אפשר להקים חנות מקוונת בתוך זמן קצר. החנויות הווירטואליות תופסות בשנים האחרונות תאוצה. גם בישראל אפשר לראות עליה משמעותית בכמות המכירות ברשת. האבטחה גבוהה, השירות נוח, יש הרבה מבחר וניתן גם ליהנות ממשלוחים מהירים, אין כל סיבה שלא לפתוח חנות וירטואלית ולהגדיל את מחזור הרווחים של העסק. בעלי עסקים, אם עדיין לא התחלתם בפעילות ברשת. הגיע הזמן לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם.
כל מוצר או שירות אפשר למכור גם ברשת האינטרנט. נסו לשנות את הגישה ולראות את הגולשים ברשת כלקוחות פוטנציאליים. הדרך אל פתיחת חנות מקוונת אינה ארוכה. כל שיש לעשות הוא לבנות את האתר, לרכוש כתובת דומיין ולשכור שרת אחסון. אם יש לכם חוש טכני מאוד מפותח וניסיון בעבודה עם מחשבים, תוכלו לבצע את עבודת הקמת האתר בעצמכם. אך בפועל, כדאי הרבה יותר לפנות לבעל מקצוע. אתרים מקצועיים זוכים להצלחה רבה יותר. חשוב לזכור כי הגולשים מאוד בררנים בבחירת האתרים בהם הם מבלים. אם האתר שלכם אינו טוב מספיק, הגולש הממוצע יצביע ברגליים.
2. שעות פתיחה לא מוגבלות. חנויות מקוונות פתוחות לקונים 24/7.
3. הוצאות תפעול נמוכות. כל שיש לעשות הוא לנהל את מערך המכירות והמשלוחים.
4. עדכון פשוט של מוצרים חדשים ומבצעים.
5. ההוצאות הנמוכות שלכם מאפשרות מתן הנחות ללקוחות.
6. חנות וירטואלית מהווה חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק.
פנייה אל איש מקצוע בעל ניסיון בבניית אתרי מכירה אונליין היא הצעד הראשון. הפגישה עם הצוות המקצועי תאפשר לכם להכיר את התחום, להבין אודות היתרונות והחסרונות בכל תבנית, לקבל החלטות נכונות בדבר הגרפיקה ועיצוב האתר, הזנת המוצרים, אופן הצגתם ועוד. חנות וירטואלית מוצלחת דורשת ניסיון מקצועי. בעלי המקצוע המובילים בתחום יוכלו להציג בפניכם דוגמאות של עיצוב ומערכות מכירה. מתוך מבחר הדוגמאות הללו, תוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר.
בהמשך, לאחר השלמת בניית האתר והפעלתו, ניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית לטיפול בתקלות או פיתוח עתידי. על פי רוב, קל מאוד לנהל חנות מקוונת. עלות תפעול החנות כמעט אפסית. בניגוד לשירות האישי אשר יש להעניק לכל לקוח אשר נכנס אל החנות בקניון, החנות הווירטואלית מתנהלת בצורה אחרת. עיצוב האתר, הכתיבה והתמונות, הם שיעניקו ללקוח קבלת פנים ויעודדו את תהליך המכירה.
כל מוצר או שירות אפשר למכור גם ברשת האינטרנט. נסו לשנות את הגישה ולראות את הגולשים ברשת כלקוחות פוטנציאליים. הדרך אל פתיחת חנות מקוונת אינה ארוכה. כל שיש לעשות הוא לבנות את האתר, לרכוש כתובת דומיין ולשכור שרת אחסון. אם יש לכם חוש טכני מאוד מפותח וניסיון בעבודה עם מחשבים, תוכלו לבצע את עבודת הקמת האתר בעצמכם. אך בפועל, כדאי הרבה יותר לפנות לבעל מקצוע. אתרים מקצועיים זוכים להצלחה רבה יותר. חשוב לזכור כי הגולשים מאוד בררנים בבחירת האתרים בהם הם מבלים. אם האתר שלכם אינו טוב מספיק, הגולש הממוצע יצביע ברגליים.
יתרונות של חנות מקוונת:
1. אין הגבלת מקום, אפשר להציג באתר מאות ואף אלפי מוצרים.2. שעות פתיחה לא מוגבלות. חנויות מקוונות פתוחות לקונים 24/7.
3. הוצאות תפעול נמוכות. כל שיש לעשות הוא לנהל את מערך המכירות והמשלוחים.
4. עדכון פשוט של מוצרים חדשים ומבצעים.
5. ההוצאות הנמוכות שלכם מאפשרות מתן הנחות ללקוחות.
6. חנות וירטואלית מהווה חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק.
כיצד מתחילים את תהליך הקמת החנות?
כמו כל עסק אחר, גם חנות מקוונת יש לפתוח בכפוף לתכנית עסקית מסודרת. רגע לפני שאתם מזינים לאתר שלכם מאות מוצרים, יש לבנות מערך תשלומים מאובטח עם סליקת אשראי, לנהל את מלאי המוצרים ולקבוע נהלי משלוחים ותקנון שירות. אל דאגה, התהליך אינו כה מורכב. בכמה ימים של עבודה תוכלו להקים את האתר, להזין את המוצרים ולהתחיל למכור מוצרים ושירותים.פנייה אל איש מקצוע בעל ניסיון בבניית אתרי מכירה אונליין היא הצעד הראשון. הפגישה עם הצוות המקצועי תאפשר לכם להכיר את התחום, להבין אודות היתרונות והחסרונות בכל תבנית, לקבל החלטות נכונות בדבר הגרפיקה ועיצוב האתר, הזנת המוצרים, אופן הצגתם ועוד. חנות וירטואלית מוצלחת דורשת ניסיון מקצועי. בעלי המקצוע המובילים בתחום יוכלו להציג בפניכם דוגמאות של עיצוב ומערכות מכירה. מתוך מבחר הדוגמאות הללו, תוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר.
בהמשך, לאחר השלמת בניית האתר והפעלתו, ניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית לטיפול בתקלות או פיתוח עתידי. על פי רוב, קל מאוד לנהל חנות מקוונת. עלות תפעול החנות כמעט אפסית. בניגוד לשירות האישי אשר יש להעניק לכל לקוח אשר נכנס אל החנות בקניון, החנות הווירטואלית מתנהלת בצורה אחרת. עיצוב האתר, הכתיבה והתמונות, הם שיעניקו ללקוח קבלת פנים ויעודדו את תהליך המכירה.